Особливості формування культури обслуговування на підприємствах готельного господарства
Дата
2023
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В роботі наведено особливості формування культури обслуговування на підприємствах готельного господарства. На основі проведених досліджень виділено 3 ключові етапи контролю культури та якості обслуговування в закладах гостинності. The article describes the peculiarities of the formation of service culture at hotel enterprises. On the basis of the conducted research, 3 key stages of control of culture and quality of service in hospitality establishments have been identified.
Опис
Ключові слова
культура обслуговування, якість обслуговування, готельне підприємство, заклади гостинності, service culture, quality of service, hotel enterprise, hospitality establishments, кафедра готельно-ресторанної справи
Бібліографічний опис
Ущаповський, А. О. Особливості формування культури обслуговування на підприємствах готельного господарства / А. О. Ущаповський // Інноваційні технології в готельно – ресторанному та туристичному бізнесі : XІІ Всеукраїнська науково-практична конференція, 16–17 травня 2023 р. – Київ : НУХТ, 2023. – С. 116–117