Особливості формування культури обслуговування на підприємствах готельного господарства

Ескіз

Дата

2023

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В роботі наведено особливості формування культури обслуговування на підприємствах готельного господарства. На основі проведених досліджень виділено 3 ключові етапи контролю культури та якості обслуговування в закладах гостинності. The article describes the peculiarities of the formation of service culture at hotel enterprises. On the basis of the conducted research, 3 key stages of control of culture and quality of service in hospitality establishments have been identified.

Опис

Ключові слова

культура обслуговування, якість обслуговування, готельне підприємство, заклади гостинності, service culture, quality of service, hotel enterprise, hospitality establishments, кафедра готельно-ресторанної справи

Бібліографічний опис

Ущаповський, А. О. Особливості формування культури обслуговування на підприємствах готельного господарства / А. О. Ущаповський // Інноваційні технології в готельно – ресторанному та туристичному бізнесі : XІІ Всеукраїнська науково-практична конференція, 16–17 травня 2023 р. – Київ : НУХТ, 2023. – С. 116–117

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced