Використання технології голосового управління «Розумними» готельними номерами для покращення якості надання послуг
Файли
Дата
2022
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Проаналізовано систему інтерактивного голосового управління номером, як одну з сучасних інновацій в готельному бізнесі. Analyzes such a modern hotel innovation as a voice room control system, and also investigates the implementation of this system in hotel management.
Опис
Ключові слова
кафедра готельно-ресторанної справи, голосове керування готельним номером, бізнес-готель, сучасний готель, інновація, innovation, voice room control system, hotel business, modern hotel, management
Бібліографічний опис
Лахно, А. Використання технології голосового управління «Розумними» готельними номерами для покращення якості надання послуг / А .Лахно, Т. Сильчук // Європейські виміри сталого розвитку : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 20-21 жовтня 2022 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2022. – С. 49