Використання маркетингових онлайн-комунікацій для залучення споживачів до розвитку брендів

Ескіз

Дата

2022

Автори

Капінус, Лариса Василівна

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій є передумовою переходу українських підприємств на новий формат взаємовідносин зі споживачами – формується комунікаційний процес між продавцем та споживачем через маркетингові онлайн-канали з використанням різноманітних маркетингових онлайн-інструментів, розвивається електронна комерція, здійснюється залучення клієнтів до розвитку брендів на основі SEO- та SMM-стратегій.

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, інтернет-брендинг, бренд, товар, онлайн-ринок, інтернет-споживач, онлайн-покупка, online branding, brand, product, online market, online, consumer, online purchase

Бібліографічний опис

Капінус, Л. В. Використання маркетингових онлайн-комунікацій для залучення споживачів до розвитку брендів / Л. В. Капінус // Innovative educational technologies: european experience and itsapplication in trainingin economics and management : Scientific and pedagogic internship, October 10 – November 20, 2022. – Riga, Latvia: Baltija Publishing, 2022. – Рp. 171-74

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced