Expanding the range of meat sausage products in restaurant establishments

Ескіз

Дата

2023

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

The subject of the study are meat sausages (with the addition of 5, 15, 25, 35 g of the component). Theoretical and organoleptic research methods were used in the work.

Опис

Ключові слова

кафедра технології ресторанної і аюрведичної продукції, meat sausages, theoretical research methods, organoleptic research methods, м'ясні ковбаси, теоретичні методи дослідження, органолептичні методи дослідження

Бібліографічний опис

Vlasiuk, R. Expanding the range of meat sausage products in restaurant establishments / R. Vlasiuk, N. Stukalska // Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених, аспірантів і студентів з міжнародною участю, 18 травня 2023 р. м. Львів. – 2023. – С. 251-253

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced