Стимулювання збуту: сутність, цілі та завдання

Ескіз

Дата

2023

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, просування, стимулювання збуту, товар, маркетингові комунікації, promotion, sales promotion, goods, marketing communications

Бібліографічний опис

Вихристюк, А. Є. Стимулювання збуту: сутність, цілі та завдання / А. Є. Вихристюк, Н. П. Скригун // Управління бізнес-процесами та технологічними інноваціями в сучасних умовах : тези доповідей міжнародної наукової конференції, 10-11 жовтня 2023 р., м. Київ. – Київ : НТУ, 2023. – Ч. 1. – С. 281-282

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced