Стимулювання збуту: сутність, цілі та завдання
Файли
Дата
2023
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, просування, стимулювання збуту, товар, маркетингові комунікації, promotion, sales promotion, goods, marketing communications
Бібліографічний опис
Вихристюк, А. Є. Стимулювання збуту: сутність, цілі та завдання / А. Є. Вихристюк, Н. П. Скригун // Управління бізнес-процесами та технологічними інноваціями в сучасних умовах : тези доповідей міжнародної наукової конференції, 10-11 жовтня 2023 р., м. Київ. – Київ : НТУ, 2023. – Ч. 1. – С. 281-282