Удосконалення процесу обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства
Дата
2023
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
кафедра готельно-ресторанної справи, заклади ресторанного господарства, процес обслуговування споживачів, діяльність закладів ресторанного господарства, робота персоналу
Бібліографічний опис
Козаченко, О. М. Удосконалення процесу обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 241 Готельно-ресторанна справа / Козаченко Ольга Михайлівна ; наук. керівник Ольга Сергіївна Пушка. – Київ, 2023. – 53 с.