Формування та підтримання лояльності споживачів сучасними інструментами еvent-маркетингу
Дата
2023
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, івент-маркетинг, лояльність споживачів, маркетинг, реклама
Бібліографічний опис
Венгаренко, А. А. Формування та підтримання лояльності споживачів сучасними інструментами еvent-маркетингу : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Венгаренко Анастасії Андріївни ; наук. керівник Світлана Борисівна Розумей. – Київ, 2023. – 76 с.