Брендинг як елемент взаємодії зі споживачем

Ескіз

Дата

2024

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, бренд, брендинг, споживач, brand, branding, consumer

Бібліографічний опис

Казімірова, О. В. Брендинг як елемент взаємодії зі споживачем / О. В. Казімірова, Н. П. Скригун // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали VІІI Міжнародної науково-практичної конференції, 21-22 березня 2024 р., м. Харків. – Харків : ДБТУ, 2024. – Ч. 2. – С. 405-407

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced