За рамками стереотипів: гендер та реклама у пошуках економічної рівності
Файли
Дата
2024
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, реклама, стереотип, гендер, advertising, stereotype, gender
Бібліографічний опис
Грунська, В. С. За рамками стереотипів: гендер та реклама у пошуках економічної рівності / В. С. Грунська, Н. П. Скригун // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали VІІI Міжнародної науково-практичної конференції, 21-22 березня 2024 р., м. Харків. – Харків : ДБТУ, 2024. – Ч. 2. – С. 361-363