Методи дослідження товарного асортименту

Ескіз

Дата

2023

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, товар, асортимент, аналіз, product, assortment, analysis

Бібліографічний опис

Гайдуков, Д. С. Методи дослідження товарного асортименту / Д. С. Гайдуков, Н. П. Скригун // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали XIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 22-23 листопада 2023 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2023. – С. 119-121

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced