Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій на продовольчому ринку

Ескіз

Дата

2024

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, просування, маркетингові комунікації, маркетинг, promotion, marketing communications, marketing

Бібліографічний опис

Попович, В. М. Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій на продовольчому ринку / В. М. Попович, Н. П. Скригун // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали VІІI Міжнародної науково-практичної конференції, 21-22 березня 2024 р., м. Харків. – Харків : ДБТУ, 2024. – Ч. 2. – С. 501-503

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced