PR-технології: ключ до успішних маркетингових комунікацій компанії

Ескіз

Дата

2024

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Зв’язки з громадськістю (PR) - одна з конкретних функцій управління, яка сприяє встановленню та підтриманню спілкування для виявлення спільних інтересів та досягнення взаєморозуміння й співробітництва між організацією і громадськістю

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, реклама, зв’язки з громадськістю, маркетингова комунікація, department of marketing, advertising, public relations, marketing communication

Бібліографічний опис

Серебреннікова, К. PR-технології: ключ до успішних маркетингових комунікацій компанії / К. Серебреннікова, наук. керівник О. О. Лелека // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 90-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11–12 квітня 2024 р. – С. 180.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced