Маркетингові стратегії брендів в сфері аюрведичної косметики
Loading...
Date
item.page.orcid
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Досліджується специфіка маркетингових стратегій брендів у сфері аюрведичної косметики
The specifics of marketing strategies of brands in the field of Ayurvedic cosmetics are studied
The specifics of marketing strategies of brands in the field of Ayurvedic cosmetics are studied
Description
Citation
Ткачук, С. В. Маркетингові стратегії брендів в сфері аюрведичної косметики / С. В. Ткачук // Проблеми управління підприємствами в сучасних умовах : матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної конференції, 17–18 квітня 2024 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2024. – С. 156–158.