Маркетингові стратегії брендів в сфері аюрведичної косметики

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Досліджується специфіка маркетингових стратегій брендів у сфері аюрведичної косметики
The specifics of marketing strategies of brands in the field of Ayurvedic cosmetics are studied

Description

Citation

Ткачук, С. В. Маркетингові стратегії брендів в сфері аюрведичної косметики / С. В. Ткачук // Проблеми управління підприємствами в сучасних умовах : матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної конференції, 17–18 квітня 2024 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2024. – С. 156–158.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By