Формування стратегічних пріоритетів розвитку підприємства
Дата
2024
Автори
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Обґрунтовано необхідність складання карти стратегічних дій. Описано складові стратегічної карти. Доведено доцільність формулювання місії підприємства, його цінностей та бачення. Охарактеризована фінансова складова стратегічної карти. Розглянуто клієнтська складова стратегічної карти та її мета. Наведено види клієнтів підприємства. У внутрішній складовій показано, яким чином підприємство забезпечує вимогу кожного з типів споживачів у клієнтській складовій. Висвітлено складова навчання та розвитку. Доведено, що всі чотири складові стратегічної карти пов’язані між собою та є основою для формування стратегічним пріоритетів розвитку компанії
The necessity of drawing up a map of strategic actions is substantiated. The components of the strategic map are described. The expediency of formulating the mission of the enterprise, its values and vision has been proven. The financial component of the strategic map is characterized. The client component of the strategic map and its purpose are considered. Types of customers of the enterprise are given. The internal component shows how the company meets the requirements of each type of consumer in the client component. The component of training and development is highlighted. It has been proven that all four components of the strategic map are interconnected and are the basis for forming the strategic priorities of the company's development
The necessity of drawing up a map of strategic actions is substantiated. The components of the strategic map are described. The expediency of formulating the mission of the enterprise, its values and vision has been proven. The financial component of the strategic map is characterized. The client component of the strategic map and its purpose are considered. Types of customers of the enterprise are given. The internal component shows how the company meets the requirements of each type of consumer in the client component. The component of training and development is highlighted. It has been proven that all four components of the strategic map are interconnected and are the basis for forming the strategic priorities of the company's development
Опис
Ключові слова
стратегічні пріоритети, розвиток підприємства, карта стратегічних дій, місія підприємства, цінності підприємства, бачення, strategic priorities, enterprise development, map of strategic actions, mission of the enterprise, enterprise values, vision, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Бєлова, Т. Г. Формування стратегічних пріоритетів розвитку підприємства / Т. Г. Бєлова // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : збірник наукових праць VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 28–29 березня 2024 р. – Полтава : Полтавський державний аграрний університет, 2024. – С. 1108–1109.