Implementation of social responsibility programs in the activities of domestic enterprises
Файли
Дата
2024
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
The essence of social responsibility is determined and three main groups of social responsibility are characterized: basic, internal and external. The main factors that encourage companies to implement the principles of social responsibility are highlighted. Six main types of social initiatives are substantiated
Визначено сутність соціальної відповідальності та охарактеризовано три основні групи соціальної відповідальності: базову, внутрішню і зовнішню. Виокремлено основні фактори, що спонукають компанії впроваджувати принципи соціальної відповідальності. Обґрунтовано шість основних видів соціальних ініціатив
Визначено сутність соціальної відповідальності та охарактеризовано три основні групи соціальної відповідальності: базову, внутрішню і зовнішню. Виокремлено основні фактори, що спонукають компанії впроваджувати принципи соціальної відповідальності. Обґрунтовано шість основних видів соціальних ініціатив
Опис
Ключові слова
social responsibility, development of own personnel, environmental responsibility, charity, кафедра маркетингу, соціальна відповідальність, розвиток власного персоналу, екологічна відповідальність, благодійність
Бібліографічний опис
Strashynskа, L. Implementation of social responsibility programs in the activities of domestic enterprises / L. Strashynskа, V. Strashynskyi // Проблеми управління підприємств у сучасних умовах : матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної конференції, 17–18 квітня 2024 р., м. Київ. – Київ : Національний університет харчових технологій, 2024. – С. 259–260.