Маркетингові стратегії просування готелів в Україні

Ескіз

Дата

2024

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті проаналізовано маркетингові стратегії просування готелів та їх застосування в Україні
The article analyzes the marketing strategies of hotel promotion and their application in Ukraine

Опис

Ключові слова

кафедра готельно-ресторанної справи, готель, стратегії, просування, маркетинг, strategies, promotion, marketing, hotel

Бібліографічний опис

Грищук, С. С. Маркетингові стратегії просування готелів в Україні / С. С. Грищук, О. С. Пушка // Інноваційні технології в готельно-ресторанному та туристичному бізнесі : матеріали XІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 140-річчю НУХТ, 21 травня 2024 р. – Київ : НУХТ, 2024. – С. 225.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced