Технології формування та просування бренду туристичного підриємства

Ескіз

Дата

2024

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

бренд, брендінг, туристичний оператор, стратегія просування бренду, сила бренду, кафедра туристичного та готельного бізнесу

Бібліографічний опис

Некряч, В. О. Технології формування та просування бренду туристичного підриємства : кваліфікаційна робота ... магістра : 242 Туризм / Некряч Вероніка Олександрівна ; наук. керівник Тетяна Юхимівна Примак. – Київ, 2024. – 152 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced