Технології формування та просування бренду туристичного підриємства
Дата
2024
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
бренд, брендінг, туристичний оператор, стратегія просування бренду, сила бренду, кафедра туристичного та готельного бізнесу
Бібліографічний опис
Некряч, В. О. Технології формування та просування бренду туристичного підриємства : кваліфікаційна робота ... магістра : 242 Туризм / Некряч Вероніка Олександрівна ; наук. керівник Тетяна Юхимівна Примак. – Київ, 2024. – 152 с.