Формування маркетингової стратегії розвитку туризму Волинської області
Дата
2024
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингова стратегія, туристичні продукти, просування, Волинська область, сільський туризм, розвиток туризму, кафедра туристичного та готельного бізнесу
Бібліографічний опис
Гагач, В. В. Формування маркетингової стратегії розвитку туризму Волинської області : кваліфікаційна робота ... магістра : 242 Туризм / Гагач Вікторія Вадимівна ; наук. керівник Ірина Леонідівна Мельник. – Київ, 2024. – 149 с.