Формування маркетингової стратегії розвитку туризму Волинської області
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингова стратегія, туристичні продукти, просування, Волинська область, сільський туризм, розвиток туризму, кафедра туристичного та готельного бізнесу
Бібліографічний опис
Гагач, В. В. Формування маркетингової стратегії розвитку туризму Волинської області : кваліфікаційна робота ... магістра : 242 Туризм / Гагач Вікторія Вадимівна ; наук. керівник Ірина Леонідівна Мельник. – Київ, 2024. – 149 с.