Особливості маркетингової стратегії закладу ресторанного господарства
Дата
2024
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
ресторанне господарство, маркетингова стратегія, кальян-бар, реклама, споживачі, прибутковість, кафедра готельно-ресторанної справи
Бібліографічний опис
Путря, П. С. Особливості маркетингової стратегії закладу ресторанного господарства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 241 Готельно-ресторанна справа / Путря Поліна Станіславівна ; наук. керівник В’ячеслав Олександрович Губеня. – Київ, 2024. – 54 с.