Теоретико-методичні підходи щодо оцінки цільового ринку та позиціювання на ньому товарів підприємства

Ескіз

Дата

2024

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, цільові ринки, сегментація, позиціювання, рекламна акція, споживачі, пиво, стратегія охоплення ринків

Бібліографічний опис

Усенко, О. О. Теоретико-методичні підходи щодо оцінки цільового ринку та позиціювання на ньому товарів підприємства : кваліфікаційна робота ... магістра : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Усенко Олександр Олександрович ; наук. керівник Лариса Володимирівна Страшинська. – Київ, 2024. – 125 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced