Сегментування ринку та позиціювання на ньому товарів підприємства у сфері B2C
Дата
2024
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, споживачі, сегментування ринку, позиціонування товарів підприємства, цільовий ринок, стратегії сегментації
Бібліографічний опис
Юрченко, М. О. Сегментування ринку та позиціювання на ньому товарів підприємства у сфері B2C : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Юрченко Марина Олександрівна ; наук. керівник Лариса Володимирівна Страшинська. – Київ, 2024. – 87 с.