Оцінювання можливостей підприємства щодо утримання споживачів продукції підприємства
Дата
2024
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, утримання споживачів, лояльність, задоволеність споживачів, довіра споживачів
Бібліографічний опис
Данилова, О. К. Оцінювання можливостей підприємства щодо утримання споживачів продукції підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Данилова Олександра Костянтинівна ; наук. керівник Ірина Анатоліївна Бойко. – Київ, 2024. – 81 с.