Оцінювання можливостей підприємства щодо утримання споживачів продукції підприємства

Ескіз

Дата

2024

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, утримання споживачів, лояльність, задоволеність споживачів, довіра споживачів

Бібліографічний опис

Данилова, О. К. Оцінювання можливостей підприємства щодо утримання споживачів продукції підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Данилова Олександра Костянтинівна ; наук. керівник Ірина Анатоліївна Бойко. – Київ, 2024. – 81 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced