Формування стратегічної маркетингової програми підприємства

Ескіз

Дата

2024

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, вдосконалення, підприємство, аналіз, маркетингова стратегія, пропозиції, дослідження, адаптована матриця БКГ

Бібліографічний опис

Чеботарьова, Д. Є. Формування стратегічної маркетингової програми підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Чеботарьова Дар’я Євгеніївна ; наук. керівник Лілія Миколаївна Минко. – Київ, 2024. – 66 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced