Формування стратегічної маркетингової програми підприємства
Дата
2024
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, вдосконалення, підприємство, аналіз, маркетингова стратегія, пропозиції, дослідження, адаптована матриця БКГ
Бібліографічний опис
Чеботарьова, Д. Є. Формування стратегічної маркетингової програми підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Чеботарьова Дар’я Євгеніївна ; наук. керівник Лілія Миколаївна Минко. – Київ, 2024. – 66 с.