Діджиталізація освітнього процесу на заняттях іноземної мови
Дата
2024
Автори
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті відображено вплив діджиталізації на освіту, який є прогресивним за своїм змістом методів, форм та засобів професійної підготовки майбутніх фахівців нового формату. Відповідно до цього, викладач почав використовувати цифрові технології, які дозволяє студентам краще засвоїти матеріал, оскільки відсутнє обмеження на перегляд освітнього матеріалу, чи коментарів до нього в часі, так і кількості разів перегляду цього матеріалу.
The article reflects the impact of digitalisation on education, which is progressive in its content of methods, forms and means of professional training of future specialists of a new format. Accordingly, the teacher has begun to use digital technologies that allow students to better learn the material, as there is no limit to viewing educational material or comments on it in time, and the number of times this material is viewed.
The article reflects the impact of digitalisation on education, which is progressive in its content of methods, forms and means of professional training of future specialists of a new format. Accordingly, the teacher has begun to use digital technologies that allow students to better learn the material, as there is no limit to viewing educational material or comments on it in time, and the number of times this material is viewed.
Опис
Ключові слова
кафедра іноземних мов професійного спрямування, діджиталізація, цифрові інструменти, викладач, цифрові ресурси, digitalisation, digital tools, teacher, digital resources
Бібліографічний опис
Нежива, О. М. Діджиталізація освітнього процесу на заняттях іноземної мови / О. М. Нежива // Актуальні питання інтернаціоналізації вищої освіти в Україні в умовах сучасних освітніх реалій : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції, 21-22 березня 2024 р. – Біла Церква, 2024. – С. 184-186