Формування конкурентних переваг готельного підприємства

Ескіз

Дата

2024

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розвиток ринкових відносин і посилення конкуренції на ринку висуває підвищені вимоги до менеджменту підприємств сфери гостинності. Ефективне функціонування можливе завдяки наявності конкурентних переваг. Готелі мають бажання досягти комерційного успіху, тому вони повинні покращити конкурентоспроможність своїх послуг. Це можливо шляхом комплексного удосконалення діяльності всіх підрозділів готелю.
The development of market relations and increased competition in the market places increased demands on the management of enterprises in the field of hospitality. Effective functioning is possible due to the presence of competitive advantages. Hotels have a desire to achieve commercial success, so they must improve the competitiveness of their services. This is possible through comprehensive improvement of the activities of all divisions of the hotel.

Опис

Ключові слова

кафедра туристичного та готельного бізнесу, готельне підприємство, конкуренти, переваги, hotel enterprise, competitors, advantages

Бібліографічний опис

Любина, А. О. Формування конкурентних переваг готельного підприємства / А. О. Любина, Ю. І. Сологуб // Інноваційні технології в готельно-ресторанному та туристичному бізнесі : матеріали XІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 21 травня 2024 р. – Київ : НУХТ, 2024. – С. 240.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced