Незаконні методи збільшення поличного простору та дискредитації конкурентів

Ескіз

Дата

2024

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Сучасне підприємництво і торгівля неодмінно супроводжується конкурентними баталіями, де боротьба за увагу споживача і домінування на ринку стають визначальними. У цьому контексті мерчендайзинг та піар стають невід'ємними складовими стратегій компаній. Поруч із законними методами піару та маркетингу, існують і не законні практики, які вживаються для дискредитації конкурентів та навіть здатні підривати довіру споживачів до брендів.
Modern entrepreneurship and trade are certainly accompanied by competitive battles, where the struggle for the attention of the consumer and dominance on the markets are becoming decisive. In this context, merchandising and PR are becoming integral parts of companies' strategies. Relevance of the topic. Along with legitimate PR and marketing methods,There are also illegal practices that are used to discredit competitors and can even undermine consumer trust in brands.

Опис

Ключові слова

кафедра біотехнології продуктів бродіння і виноробства, підприємництво, торгівля, споживач, домінування, modern entrepreneurship, trade, consumer, dominance, market

Бібліографічний опис

Бринзюк, Л. В. Незаконні методи збільшення поличного простору та дискредитації конкурентів / Л. В. Бринзюк, В. В. Польовик, З. М. Романова // Інноваційні технології в готельно-ресторанному та туристичному бізнесі, присвяченої 140-річчю НУХТ : матеріали XІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 21 травня 2024 р. – Київ : НУХТ, 2024. – С. 199.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced