Маркетингові дослідження діяльності зарубіжного підприємства у системі міжнародного маркетингу

Ескіз

Дата

2022

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Стаття присвячена маркетинговим дослідженням, які здійснюються у діяльності зарубіжного підприємства. Розглядається маркетингова діяльність міжнародної компанії «Ферреро». Досліджується товарний асортимент підприємства, представлений на ринку України. Аналізується діяльність конкурентів у кожній асортиментній групі. Зроблено висновки щодо функціонування підприємства у системі міжнародного маркетингу.
The article is devoted to marketing research carried out in the activities of a foreign enterprise. The marketing activity of the international company "Ferrero" is considered. The company's product range presented on the Ukrainian market is studied. The activity of competitors in each assortment group is analyzed. Conclusions have been made regarding the functioning of the enterprise in the system of international marketing.

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, маркетингові дослідження, зарубіжне підприємство, товарний асортимент, конкуренти, сегменти споживачів, marketing research, foreign enterprise, product range, competitors, consumer segments

Бібліографічний опис

Бєлова, Т. Г. Маркетингові дослідження діяльності зарубіжного підприємства у системі міжнародного маркетингу / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко // Modern directions of scientific research development : proceedings of the 14th International scientific and practical conference. – Chicago, USA : BoScience Publisher, 2022. – Pp. 370–377.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced