Кольорова гама оформлення реклами різних брендів
Вантажиться...
Файли
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Колір – це потужний інструмент, який може впливати на емоції, сприйняття та поведінку людей. Це робить його важливим елементом дизайну, особливо коли йдеться про рекламу. Бренди ретельно обирають кольори для своїх логотипів, веб-сайтів, рекламних кампаній та інших маркетингових матеріалів. Цей вибір може мати значний вплив на те, як люди сприймають бренд і взаємодіють з ним.
Color is a powerful tool that can influence people's emotions, perceptions, and behaviors. This makes it an important design element, especially when it comes to advertising. Brands carefully choose colors for their logos, websites, advertising campaigns and other marketing materials. This choice can have a significant impact on how people perceive and interact with the brand.
Color is a powerful tool that can influence people's emotions, perceptions, and behaviors. This makes it an important design element, especially when it comes to advertising. Brands carefully choose colors for their logos, websites, advertising campaigns and other marketing materials. This choice can have a significant impact on how people perceive and interact with the brand.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Баранова, М. О. Кольорова гама оформлення реклами різних брендів / М. О. Баранова ; наук. керівник О. О. Лелека // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 90-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11-12 квітня 2024. – Київ : НУХТ, 2024. – Ч. 3. – С. 186.