Кольорова гама оформлення реклами різних брендів
Файли
Дата
2024
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Колір – це потужний інструмент, який може впливати на емоції, сприйняття та поведінку людей. Це робить його важливим елементом дизайну, особливо коли йдеться про рекламу. Бренди ретельно обирають кольори для своїх логотипів, веб-сайтів, рекламних кампаній та інших маркетингових матеріалів. Цей вибір може мати значний вплив на те, як люди сприймають бренд і взаємодіють з ним.
Color is a powerful tool that can influence people's emotions, perceptions, and behaviors. This makes it an important design element, especially when it comes to advertising. Brands carefully choose colors for their logos, websites, advertising campaigns and other marketing materials. This choice can have a significant impact on how people perceive and interact with the brand.
Color is a powerful tool that can influence people's emotions, perceptions, and behaviors. This makes it an important design element, especially when it comes to advertising. Brands carefully choose colors for their logos, websites, advertising campaigns and other marketing materials. This choice can have a significant impact on how people perceive and interact with the brand.
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, реклама, бренд, advertising, brand
Бібліографічний опис
Баранова, М. О. Кольорова гама оформлення реклами різних брендів / М. О. Баранова ; наук. керівник О. О. Лелека // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 90-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11-12 квітня 2024. – Київ : НУХТ, 2024. – Ч. 3. – С. 186.