Розвиток особистого бренду в Інтернеті

Ескіз

Дата

2023

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Визначено ключові етапи формування ідентичності та відмінності бренду. Окреслено важливі моменти щодо розроблення назви та особливого стилю логотипу при створенні власного бренду. Досліджено роль упаковки у формуванні ідентичності бренду в підсвідомості покупця
The key stages of the formation of brand identity and distinctiveness have been determined. Important points regarding the development of the name and special style of the logo when creating your own brand are outlined. The role of packaging in the formation of brand identity in the buyer's subconscious has been studied

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, онлайн-брендинг, онлайн-маркетинг, логотип, фірмовий стиль, упаковка, online branding, online marketing, logo, corporate identity, packaging

Бібліографічний опис

Гулак, Н. О. Розвиток особистого бренду в Інтернеті / Н. О. Гулак, О. Ф. Крайнюченко // Актуальні питання економіки, фінансів, менеджменту та права в сучасних умовах : збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 10 січня 2023 р., м. Рівне. – Рівне : ЦФЕНД, 2023. – С. 61–62.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced