Розвиток особистого бренду в Інтернеті
Дата
2023
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Визначено ключові етапи формування ідентичності та відмінності бренду. Окреслено важливі моменти щодо розроблення назви та особливого стилю логотипу при створенні власного бренду. Досліджено роль упаковки у формуванні ідентичності бренду в підсвідомості покупця
The key stages of the formation of brand identity and distinctiveness have been determined. Important points regarding the development of the name and special style of the logo when creating your own brand are outlined. The role of packaging in the formation of brand identity in the buyer's subconscious has been studied
The key stages of the formation of brand identity and distinctiveness have been determined. Important points regarding the development of the name and special style of the logo when creating your own brand are outlined. The role of packaging in the formation of brand identity in the buyer's subconscious has been studied
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, онлайн-брендинг, онлайн-маркетинг, логотип, фірмовий стиль, упаковка, online branding, online marketing, logo, corporate identity, packaging
Бібліографічний опис
Гулак, Н. О. Розвиток особистого бренду в Інтернеті / Н. О. Гулак, О. Ф. Крайнюченко // Актуальні питання економіки, фінансів, менеджменту та права в сучасних умовах : збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 10 січня 2023 р., м. Рівне. – Рівне : ЦФЕНД, 2023. – С. 61–62.