Обґрунтування маркетингових рішень та оцінювання ризиків у промисловому маркетингу
Дата
2022
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Наведено і систематизовано основні етапи оптимізації структури товарного портфелю за допомогою методу Маркон. Встановлено необхідність використання методу Маркон кожним промисловим підприємством, особливо якщо у нього присутній широкий товарний асортимент. Запропоновано деталізовану методику ефективного обґрунтування маркетингових рішень та оцінювання ризиків шляхом оптимізації структури асортименту продукції промислового підприємства на основі методу матриці Маркон.
The main stages of optimizing the product portfolio structure using the Marcon method are given and systematized. The need to use the Markon method by every industrial enterprise, especially if it has a wide product range, has been established. A detailed methodology for effective substantiation of marketing decisions and risk assessment by optimizing the structure of an industrial enterprise's product range based on the Marcon matrix method is proposed.
The main stages of optimizing the product portfolio structure using the Marcon method are given and systematized. The need to use the Markon method by every industrial enterprise, especially if it has a wide product range, has been established. A detailed methodology for effective substantiation of marketing decisions and risk assessment by optimizing the structure of an industrial enterprise's product range based on the Marcon matrix method is proposed.
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, маркетингові рішення, ризики, промисловий маркетинг, управління асортиментом, матриця Маркон, marketing decisions, risks, industrial marketing, assortment management, Marcon matrix
Бібліографічний опис
Крайнюченко, О. Ф. Обґрунтування маркетингових рішень та оцінювання ризиків у промисловому маркетингу / О. Ф. Крайнюченко, Т. Г. Бєлова // Progressive research in the modern world : proceedings of the 2nd International scientific and practical conference. – Boston, USA : BoScience Publisher, 2022. – Pp. 585–591.