Обґрунтування маркетингових рішень та оцінювання ризиків у промисловому маркетингу

Ескіз

Дата

2022

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Наведено і систематизовано основні етапи оптимізації структури товарного портфелю за допомогою методу Маркон. Встановлено необхідність використання методу Маркон кожним промисловим підприємством, особливо якщо у нього присутній широкий товарний асортимент. Запропоновано деталізовану методику ефективного обґрунтування маркетингових рішень та оцінювання ризиків шляхом оптимізації структури асортименту продукції промислового підприємства на основі методу матриці Маркон.
The main stages of optimizing the product portfolio structure using the Marcon method are given and systematized. The need to use the Markon method by every industrial enterprise, especially if it has a wide product range, has been established. A detailed methodology for effective substantiation of marketing decisions and risk assessment by optimizing the structure of an industrial enterprise's product range based on the Marcon matrix method is proposed.

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, маркетингові рішення, ризики, промисловий маркетинг, управління асортиментом, матриця Маркон, marketing decisions, risks, industrial marketing, assortment management, Marcon matrix

Бібліографічний опис

Крайнюченко, О. Ф. Обґрунтування маркетингових рішень та оцінювання ризиків у промисловому маркетингу / О. Ф. Крайнюченко, Т. Г. Бєлова // Progressive research in the modern world : proceedings of the 2nd International scientific and practical conference. – Boston, USA : BoScience Publisher, 2022. – Pp. 585–591.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced