Дослідження впливу факторів на формування збалансованої системи маркетингових показників залежно від середовища їх виникнення

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В роботі досліджено процес формування збалансованої системи маркетингових показників. Визначено необхідні численні фактори зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства, що мають бути враховані при формуванні системи. In this paper was examined the process of formation of a balanced system of marketing indicators. Was defined the necessary number of factors external and internal environment that must be considered when forming system.

Опис

Бібліографічний опис

Соломянюк, Н. М. Дослідження впливу факторів на формування збалансованої системи маркетингових показників залежно від середовища їх виникнення / Н. М. Соломянюк, В. А. Стеценко // 8 міжнар. наук.-техн. і-нет-конф.: матеріали конф. – 2012.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в