Формування та реалізація маркетингової стратегії підприємств та її правове забезпечення
Дата
2024
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
кафедра економіки і права, організаційно-управлінська діяльність, маркетингова стратегія, реклама
Бібліографічний опис
Косянчук, А. О. Формування та реалізація маркетингової стратегії підприємств та її правове забезпечення : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 051 Економіка / Косянчук Аліна Олексіївна ; наук. керівник Юлія Григорівна Левченко. – Київ, 2024. – 115 с.