Використання івент-маркетингу як інструменту формування лояльності споживачів до продукції підприємства

Ескіз

Дата

2024

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, лояльність споживачів, івент-маркетинг, маркетинг, новітні інструменти, івент

Бібліографічний опис

Кучерина, В. П. Використання івент-маркетингу як інструменту формування лояльності споживачів до продукції підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Кучерина Віра Петрівна ; наук. керівник Лариса Василівна Капінус. – Київ, 2024. – 70 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced