Сегментування ринку та позиціювання на ньому товарів підприємства
Дата
2024
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, ознаки сегментування, критерії сегментування, портрет споживача, позиціювання, схема сприйняття, стратегії сегментування
Бібліографічний опис
Ченцов, Є. О. Сегментування ринку та позиціювання на ньому товарів підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Ченцов Єгор Олексійович ; наук. керівник Світлана Борисівна Розумей. – Київ, 2024. – 83 с.