Визначення маркетингових можливостей стратегічного розвитку підприємства
Дата
2024
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, стратегічний розвиток, маркетингові можливості, стратегічний розрив, SWOT-аналіз, GAP-аналіз
Бібліографічний опис
Миронюк, О. О. Визначення маркетингових можливостей стратегічного розвитку підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Миронюк Олександр Олегович ; наук. керівник Ірина Анатоліївна Бойко. – Київ, 2024. – 60 с.