Визначення маркетингових можливостей стратегічного розвитку підприємства

Ескіз

Дата

2024

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, стратегічний розвиток, маркетингові можливості, стратегічний розрив, SWOT-аналіз, GAP-аналіз

Бібліографічний опис

Миронюк, О. О. Визначення маркетингових можливостей стратегічного розвитку підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Миронюк Олександр Олегович ; наук. керівник Ірина Анатоліївна Бойко. – Київ, 2024. – 60 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced