Aroma marketing in the restaurant business
Ескіз недоступний
Файли
Дата
2023
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У дослідженні розглядається роль арома-маркетингу у ресторанному бізнесі, акцентуючи на його потенціалі впливати на поведінку споживачів та зміцнювати позиціонування бренду через сенсорні стратегії ароматизації
This study explores the role of aroma marketing in the restaurant business, highlighting its potential to influence consumer behavior and enhance brand positioning by leveraging sensory experiences through targeted scent strategies
This study explores the role of aroma marketing in the restaurant business, highlighting its potential to influence consumer behavior and enhance brand positioning by leveraging sensory experiences through targeted scent strategies
Опис
Ключові слова
кафедра технології ресторанної і аюрведичної продукції, арома-маркетинг, ресторанний бізнес, сенсорний маркетинг, поведінка клієнтів, aroma marketing, restaurant business, sensory marketing, customer behavior
Бібліографічний опис
Bulakh, О. Aroma marketing in the restaurant business / Bulakh, О. Yavorska, O. Kuzmin // Інноваційні технології в готельно-ресторанному та туристичному бізнесі : матеріали XIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16–17 травня 2023 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2023. – С. 93