Aroma marketing in the restaurant business

Ескіз недоступний

Дата

2023

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У дослідженні розглядається роль арома-маркетингу у ресторанному бізнесі, акцентуючи на його потенціалі впливати на поведінку споживачів та зміцнювати позиціонування бренду через сенсорні стратегії ароматизації
This study explores the role of aroma marketing in the restaurant business, highlighting its potential to influence consumer behavior and enhance brand positioning by leveraging sensory experiences through targeted scent strategies

Опис

Ключові слова

кафедра технології ресторанної і аюрведичної продукції, арома-маркетинг, ресторанний бізнес, сенсорний маркетинг, поведінка клієнтів, aroma marketing, restaurant business, sensory marketing, customer behavior

Бібліографічний опис

Bulakh, О. Aroma marketing in the restaurant business / Bulakh, О. Yavorska, O. Kuzmin // Інноваційні технології в готельно-ресторанному та туристичному бізнесі : матеріали XIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16–17 травня 2023 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2023. – С. 93

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced