Метод структурування функції якості на основі концепції «будинку якості» у закладах ресторанного господарства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У дослідженні продемонстровано застосування концепції «будинку якості» у структуризації функції якості (QFD) як ефективного інструменту для підвищення якості обслуговування та задоволення потреб споживачів у закладах ресторанного господарства
The study demonstrates the application of the "house of quality" concept in quality function deployment (QFD) as an effective tool for improving service quality and meeting consumer needs in the restaurant industry

Опис

Бібліографічний опис

Метод структурування функції якості на основі концепції «будинку якості» у закладах ресторанного господарства / Д. Фефелов, О. Кузьмін, В. Кійко, І. Дударєв // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 90-ї Ювілейної Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11–12 квітня 2024 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2024. – Ч. 3. – С. 346.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в