Метод структурування функції якості на основі концепції «будинку якості» у закладах ресторанного господарства
Вантажиться...
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У дослідженні продемонстровано застосування концепції «будинку якості» у структуризації функції якості (QFD) як ефективного інструменту для підвищення якості обслуговування та задоволення потреб споживачів у закладах ресторанного господарства
The study demonstrates the application of the "house of quality" concept in quality function deployment (QFD) as an effective tool for improving service quality and meeting consumer needs in the restaurant industry
The study demonstrates the application of the "house of quality" concept in quality function deployment (QFD) as an effective tool for improving service quality and meeting consumer needs in the restaurant industry
Опис
Бібліографічний опис
Метод структурування функції якості на основі концепції «будинку якості» у закладах ресторанного господарства / Д. Фефелов, О. Кузьмін, В. Кійко, І. Дударєв // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 90-ї Ювілейної Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 11–12 квітня 2024 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2024. – Ч. 3. – С. 346.