Маркетинговий комплекс просування освітньо-професійної програми «Технології харчових продуктів оздоровчого та профілактичного призначення» на ринку освітніх послуг України
Вантажиться...
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В умовах високої конкуренції на ринку освітніх послуг закладам вищої освіти (ЗВО) для залучення майбутніх студентів, забезпечення ефективності профорієнтаційної роботи необхідно звертатися до інноваційних маркетингових інструментів. Шляхом впровадження та просування елементів маркетингового комплексу можна послідовно вирішувати фактичні завдання, пов'язані з просуванням освітньої програми «Технології харчових продуктів оздоровчого та профілактичного призначення». При цьому маркетингові зусилля не обмежуються діями викладачів однієї кафедри, а реалізуються на всіх рівнях управління університетом. Таке комплексне керування та спільне застосування всіх елементів маркетингового комплексу дає синергетичний ефект та забезпечує просування освітньої програми «Технології харчових продуктів оздоровчого та профілактичного призначення» на ринку освітніх послуг України.
In conditions of high competition in the market of educational services, higher education institutions need to resort to innovative marketing tools to attract future students and ensure the effectiveness of career guidance work. By implementing and promoting the elements of the marketing complex, it is possible to consistently solve the actual tasks associated with the promotion of the educational program "Technology of Food Products for Health and Preventive Purposes". At the same time, marketing efforts are not limited to the actions of teachers of one department, but are implemented at all levels of university management. Such comprehensive management and joint application of all elements of the marketing complex gives a synergistic effect and ensures the promotion of the educational program "Technology of Food Products for Health and Preventive Purposes" in the market of educational services of Ukraine.
In conditions of high competition in the market of educational services, higher education institutions need to resort to innovative marketing tools to attract future students and ensure the effectiveness of career guidance work. By implementing and promoting the elements of the marketing complex, it is possible to consistently solve the actual tasks associated with the promotion of the educational program "Technology of Food Products for Health and Preventive Purposes". At the same time, marketing efforts are not limited to the actions of teachers of one department, but are implemented at all levels of university management. Such comprehensive management and joint application of all elements of the marketing complex gives a synergistic effect and ensures the promotion of the educational program "Technology of Food Products for Health and Preventive Purposes" in the market of educational services of Ukraine.
Опис
Ключові слова
освітньо-професійна програма, ринок освітніх послуг, маркетинговий комплекс, оздоровчі харчові продукти, інтернет-маркетинг, підготовка магістрів, educational and professional program, educational services market, marketing complex, health food products, internet marketing, master's training, кафедра технології оздоровчих продуктів
Бібліографічний опис
Стеценко, Н. О. Маркетинговий комплекс просування освітньо-професійної програми «Технології харчових продуктів оздоровчого та профілактичного призначення» на ринку освітніх послуг України / Н. О. Стеценко // Особливості формування і напрями розвитку бренду закладу вищої освіти у цифровому середовищі : матеріали Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації, 4 листопада – 15 грудня 2024 р., м. Львів. – Львів ; Торунь : Liha-Pres, 2024. – С. 90–92.