Редизайн упаковки: причини та передумови
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Упаковка є віддзеркаленням традицій, менталітету та смаків суспільства у конкретний період. Характер та функції упаковки змінювалися у різні епохи. Редизайн упаковки – це важливий інструмент маркетинга, який може допомогти бренду досягти своєї мети.
Packaging is a reflection of traditions, mentality and tastes of society in a particular period. The nature and functions of the packaging have changed in different epochs. Packaging is an important marketing tool that can help the brand achieve its goal.
Packaging is a reflection of traditions, mentality and tastes of society in a particular period. The nature and functions of the packaging have changed in different epochs. Packaging is an important marketing tool that can help the brand achieve its goal.
Опис
Бібліографічний опис
Рущак, А. С. Редизайн упаковки: причини та передумови / А. С. Рущак, О. І. Бабанова // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 91-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 7–11 квітня 2025 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2025. – Ч. 2. – С. 85.