Новітні технології у процесі викладання іноземних мов у ЗВО: можливості і проблеми

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У роботі розглянуті питання використання інструментів на базі штучного інтелекту під час викладання іноземних мов здобувачам вищої школи України. Окреслені можливості, які отримують викладачі та студенти при використанні зазначених інструментів для навчального процесу. В той же час виділяється ряд технічних та психологічних протиріч, що виникають як наслідок зміни умов навчання і інструментарію. Зазначені протиріччя потребують послідовного вивчення і розв’язання.
The paper considers the use of artificial intelligence-based tools in teaching foreign languages to Ukrainian higher education students. The opportunities that teachers and students get when using these tools for the educational process are outlined. At the same time, a number of technical and psychological contradictions arising from changes in the learning environment and tools are highlighted. These contradictions require consistent study and resolution.

Опис

Бібліографічний опис

Форостюк, І. В. Новітні технології у процесі викладання іноземних мов у ЗВО: можливості і проблеми / І. В. Форостюк // Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку : матеріали LIII-ої Міжнародної науково-практичної конференції, 07 лютого 2025 р. – Кордова, Іспанія : Наукові перспективи, 2025. – С. 155–157.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в