Використання цифрових технологій як підвищення ефективності вивчення іноземних мов
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
The article analyses the practical use of digital technologies to improve the effectiveness of foreign language learning in various types of educational institutions. It is determined that in today's world, which is saturated with information and communication technologies, the vast majority of these resources can be successfully used in the educational process. The author has shown the advantages and possibilities of using digital technologies to improve the effectiveness of foreign language learning, since the modern world is saturated with information and communication technologies, and concluded that the vast majority of these resources can be successfully used in the educational space. The article presents the classification of digital tools, as well as the use of several social networks such as TikTok, Instagram and blog in the educational process of learning a foreign language. The author emphasises that the use of digital technologies by teachers in online learning allows students to better learn the material, as there is no time limit for viewing educational material or commenting on it, which is impossible to achieve in standard face-to-face learning. Digital resources optimise the learning process by making it mobile, individual and differentiated. The use of digital technologies is a powerful tool for preparing students to communicate in an English-speaking environment. And for the teacher, this tool helps to solve a number of problems, in particular, to overcome the negative impact of interlanguage interference, and also helps to keep up with modern technological advances, both inside and outside the classroom, which is very important. This turns learning a foreign language from a boring process into a fun, original quest, where the basic educational material itself does not change, but due to the change in the presentation of this material, students' perception of this material changes, intrigues them and, as a result, it motivates students to study the educational material in depth.
У статті проаналізовано практичне використання цифрових технологій як підвищення ефективності вивчення іноземних мов у навчальних закладах різного типу. Визначено, що сьогоднішній світ, який насичений інформаційними та комунікативними технологіями, переважну більшість з цих ресурсів можна успішно використовувати в освітньому процесі. Автор показав переваги та можливості використання цифрових технологій як підвищення ефективності вивчення іноземних мов, оскільки сучасний світ насичений інформаційними, і комунікативними технологіями та дійшов висновку, що переважну більшість з цих ресурсів можна успішно використовувати в освітньому просторі. У статті відображено класифікацію цифрові інструментів, а твкож використання декількох соціальних мереж як TikTok, Instagram та блог в освітньому процесі при вивчені іноземної мови. Автор наголошує, що використання викладачами цифрових технологій під час он-лайн навчання, дозволяє студентам краще засвоїти матеріал, оскільки відсутнє обмеження на перегляд освітнього матеріалу, чи коментарів до нього в часі, чого неможливо досягти при стандартному очному навчанні. Цифрові ресурси оптимізують процес навчання, роблячи його мобільним, індивідуальним, та диференційованим. Оскільки, використання цифрових технологій являється потужним інструментом щодо підготовки студентів до спілкування в англомовному середовищі. А викладачеві, даний інструмент допомагає вирішити низку проблем, зокрема, подолати негативний вплив міжмовної інтерференції, а також, допомагає йти в ногу із сучасними технологічними досягненнями, як усередині, так і поза авдиторією, що є немало важливим. Це перетворює вивчення іноземної мови з нудного процесу, у веселий, своєрідний квест, де сам по собі основний освітній матеріал не змінюється, проте, у зв’язку із зміною подачі цього матеріалу, змінюється сприйняття студентами цього матеріалу, інтригує їх та у підсумку, це мотивує студентів, до поглибленого вивчення освітнього матеріалу.
Опис
Бібліографічний опис
Нежива, О. М. Використання цифрових технологій як підвищення ефективності вивчення іноземних мов / О. М. Нежива // Теорія і методика професійної освіти : кол. монографія. – Чернігів : Десна Поліграф, 2024. – Вип. 2. – С. 20–27.