Модель управління поведінкою споживачів через рекламне звернення
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
реклама, advertising, управління поведінкою, upravlіnnya povedіnkoyu, споживач, consumer, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Капінус, Л. В. Модель управління поведінкою споживачів через рекламне звернення / Л. В. Капінус // Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції «Naukowa przestrzec Europy-2010». – Przemysl: Nauka I studia, 2010, – Volume 5. - С. 5-7.