Implementation of the state program «National Cashback» in Ukraine and its impact on consumer behavio
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
The main results of the implementation of the state program "National Cashback" in Ukraine are analyzed. Its impact on the main four categories of buyers is determined: price-sensitive, rather sensitive, rather insensitive and price-insensitive. It is substantiated that these rather significant results of the program's launch should be taken into account when predicting further trends.
Проаналізовано основні результати реалізації в Україні державної програми «Національний кешбек». Визначено її вплив на основні чотири категорії покупців: чутливі до ціни, скоріше чутливі, скоріше нечутливі та нечутливі до ціни. Обґрунтовано, що зазначені досить суттєві результати старту програми потрібно враховувати при прогнозуванні подальших тенденцій.
Опис
Бібліографічний опис
Strashynska, L. Implementation of the state program «National Cashback» in Ukraine and its impact on consumer behavior / L. Strashynska // B2B Marketing International Forum : матеріали XVІІІ Міжнародного науково-практичного форуму, 18 квітня 2025 р., м. Київ. – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025. – С. 160-161