Threats and opportunities of the marketing macroenvironment of enterprises in the production of milk and dairy products
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
The current state of the dairy industry has been assessed. Based on monitoring trends in the dairy market, threats and opportunities for the functioning of dairy processing enterprises have been identified.
Оцінено поточний стан молочної галузі. На основі моніторингу тенденцій розвитку молочного ринку визначено загрози і можливості для функціонування підприємств молокопереробної галузі.
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, marketing macroenvironment, dairy industry, threats and opportunities for the functioning of enterprises, milk exports, state support for domestic enterprises, маркетингове макросередовище, молочна галузь, загрози та можливості функціонування підприємств, молочний експорт, державна підтримка вітчизняних підприємств
Бібліографічний опис
Strashynska, L. Threats and opportunities of the marketing macroenvironment of enterprises in the production of milk and dairy products / L. Strashynska // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, присвяченої пам’яті професора, заслуженого працівника вищої школи Дмитра Мусійовича Фесенка, 25 березня 2025 р. – Полтава, 2025. – С. 532–535