Теоретичні аспекти рекламування кондитерських виробів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Реклама шукає рішення і своїм приватним питанням: продукує встановлені асоціації, формує задані образи, переконує реципієнта в необхідності придбати той, чи інший товар чи послугу, створює в нього бажання придбати продукт, що рекламується, ефективно і ненав'язливо. Мета рекламодавців впровадити у свідомість людей такий рекламний образ, який надалі стане стереотипом, через який простіше на них впливатиме.

Опис

Бібліографічний опис

Лелека, О. Теоретичні аспекти рекламування кондитерських виробів / О. Лелека, І. Касьяненко // Регіональні ЗМІ України: історія, сучасний стан та перспективи розвитку : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 10 квітня 2025 р., м. Полтава. – Полтава : Вид-во ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», 2025. – С. 193–202.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в