Стратегії сучасної реклами закладів харчування

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В умовах швидкого темпу життя та постійного зростання кількості закладів громадського харчування важливою стає вміння пристосовуватися до сучасних маркетингових трендів та інновацій. Зростання використання мобільних пристроїв та соціальних мереж робить актуальнішими методи рекламної діяльності для привертання уваги потенційних клієнтів.

Опис

Бібліографічний опис

Лелека, О. Стратегії сучасної реклами закладів харчування / О. Лелека, К. Тютюнник // Регіональні ЗМІ України: історія, сучасний стан та перспективи розвитку : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 10 квітня 2025 р., м. Полтава. – Полтава : Вид-во ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», 2025. – С. 203–211.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в