Стратегії сучасної реклами закладів харчування
Вантажиться...
Файли
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В умовах швидкого темпу життя та постійного зростання кількості закладів громадського харчування важливою стає вміння пристосовуватися до сучасних маркетингових трендів та інновацій. Зростання використання мобільних пристроїв та соціальних мереж робить актуальнішими методи рекламної діяльності для привертання уваги потенційних клієнтів.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Лелека, О. Стратегії сучасної реклами закладів харчування / О. Лелека, К. Тютюнник // Регіональні ЗМІ України: історія, сучасний стан та перспективи розвитку : матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 10 квітня 2025 р., м. Полтава. – Полтава : Вид-во ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», 2025. – С. 203–211.