Втрати маси посічених напівфабрикатів при термообробленні

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Споживачі приділяють значну увагу підтримці здорового способу життя, що надае можливість вплинути на іхні погляди, ставлення та наміри щодо купівлі напівфабрикатів. Продукти з маркуванням «clean label» (дослівно «чиста етикетка»), які е натуральними, свіжими та не містять синтетичних добавок і консервантів, поступово все більше привертають увагу покупців. Consumers are paying significant attention to maintaining a healthy lifestyle, which provides an opportunity to influence their views, attitudes and purchasing intentions towards semi-finished products. Products with a “clean label” label, which are natural, fresh and free of synthetic additives and preservatives, are gradually attracting more and more attention from buyers.

Опис

Бібліографічний опис

Втрати маси посічених напівфабрикатів при термооброблені / М. Грицай, І. Олексійовець, А. Маринін, І. Страшинський // Наукові здобутки молоді - вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 91-і Міжнародноі науковоі конференціі молодих учених, аспірантів і студентів, 7-11 квітня 2025 р., м. Київ. – Киів : НУХТ. – Ч. 1. – С. 241

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в