Тренд маркетинг та його сутність

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто сутність тренд маркетингу. Обґрунтовано необхідність його застосування у споживчому середовищі підприємства. Описані такі види трендів: у цифровому маркетингу, рітейлі, рекламі, харчуванні. Доведено використання штучного інтелекту у маркетинговій діяльності. Наведено приклади відомих компаній, які застосовують у своїй діяльності штучний інтелект. Показано переваги тих компаній, які керуються у своїй діяльності маркетинговими трендами, проводять дослідження ринку.

Опис

Бібліографічний опис

Бєлова, Т. Г. Тренд маркетинг та його сутність / Т. Г. Бєлова / Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін : матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 31 жовтня 2024 р., м. Полтава. – Полтава : ПДАУ, 2024. – С. 955–956.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в