Тренд маркетинг та його сутність
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто сутність тренд маркетингу. Обґрунтовано необхідність його застосування у споживчому середовищі підприємства. Описані такі види трендів: у цифровому маркетингу, рітейлі, рекламі, харчуванні. Доведено використання штучного інтелекту у маркетинговій діяльності. Наведено приклади відомих компаній, які застосовують у своїй діяльності штучний інтелект. Показано переваги тих компаній, які керуються у своїй діяльності маркетинговими трендами, проводять дослідження ринку.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Бєлова, Т. Г. Тренд маркетинг та його сутність / Т. Г. Бєлова / Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін : матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 31 жовтня 2024 р., м. Полтава. – Полтава : ПДАУ, 2024. – С. 955–956.