Формування довірчих довгострокових взаємовідносин підприємства із споживачами та партнерами
Вантажиться...
Файли
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто сутність поняття формування довгострокових відносин. Доведено, що споживач – це особа, яка має почуття, емоції, проблеми, мотивацію та інші властивості. Показано, що маркетинг відносин належить до маркетингової стратегії розвитку більш значущих відносин з клієнтами для забезпечення довгострокового задоволення та лояльності до бренду. Окреслено, що існують три основні способи побудови маркетингу стосунків.
Опис
Бібліографічний опис
Бєлова, Т. Г. Формування довірчих довгострокових взаємовідносин підприємства із споживачами та партнерами / Т. Г. Бєлова, М. Є. Дунін // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали XІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 23-24 листопада 2022 р. – Київ : НУХТ, 2022. – С. 10–12.