Оцінювання споживчої поведінки та уподобань споживачів як фактору конкурентних переваг на молочному ринку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто ситуація на молочному ринку за останні роки у контексті споживчих уподобань. Доведено, що дослідження поведінки споживачів на молочному ринку включає оцінку факторів впливу, безперервний моніторинг, прогнозування. Обґрунтовані чинники впливу на поведінку споживачів. Проведено дослідження уподобань споживачів на молочному ринку та прокоментовані результати.

Опис

Бібліографічний опис

Гарастовська, А. В. Оцінювання споживчої поведінки та уподобань споживачів як фактору конкурентних переваг на молочному ринку / А. В. Гарастовська, Т. Г. Бєлова // Eurasian scientific discussions : Proceedings of the 6th International scientific and practical conference, July 3-5, 2022. – Barcelona, Spain : Barca Academy Publishing, 2022. – Pp. 227–230.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в